16 agosto, 2010

Sextape vol.1

Nothing like musical sex.



Track 1: Stereophonics - i miss you now
Track 2: Nine inch nails - Closer
Track 3: Muse - supermassive black hole.
Track 4: Maroon 5 - Kiwi
Track 5: The Veronicas - Take me on the floor
Track 6: Korn - Make me bad.
Track 7: Aerosmith - I don't wanna miss a thing
Track 8: The cardigans - love fool
Track 9: The white stripes - I fell in love with a girl
Track 10: Ashlee Simpson-  La La
Track 11: Kill Hannah - Crazy Angel
Track 12: Britney Spears - Gimme more
Track 13: Gwen Stefani - Luxurious
Track 14: Mika - relax, take it easy.
Track 15: Britney Spears - Breath on me
Track 16: La Vida Boheme - Flamingo.


Sextape vol. 1 by Nikk1Fm

Cheers, bitches.

2 comentarios:

  1. :?( debo admitir q mi cochambroza mnt imaginaba algo difernt d un sextape xD :B Pero X ahora ando en su blogg ni idea d q tubiera uno...

    Una pregunta nikk... ¿hay alguna red social a la q no pertenesks? Ntc.... HO, vivtita mi Blogg!!!

    Att: popXdod

    ResponderEliminar

No quiero tu peste aquí y tampoco tu embeleso solo sé honesto.